[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”60px”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”158″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”60px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”153″ img_size=”full”][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]
Outdoor
Opvallende abri’s en billboard paste helemaal in de sfeer rondom de feestdagen.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”157″ img_size=”full”][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]
Smart Tour
In 16 steden kon het publiek kennismaken met de smartphones en watches van Huawei.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”156″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]
Social
Foto’s werden aan bezoekers meegegeven en waren direct op facebook terug te vinden.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”60px”][/vc_column][/vc_row]
Huawei P8 campagne en Smart Tour
For Sale Communicatie heeft Hatsik gevraagd de volledige zorg te dragen voor het Huawei account en samen met het For Sale team de campagnes strak en creatief in te vullen. Voor de Huawei P8 hebben we ervoor gekozen de Eisa Award bekroning groots uit te dragen met een ATL campagne, online sales campagne en de Huawei Smart Tour die gedurende de maand november diverse steden bezocht. De TV-commercial is van scratch af aan opgebouwd en volledig geanimeerd. Bij de radiocommercial hebben we een opvallende twist toegevoegd. Beluister hem hierboven.
Details
- Extra credits:
- Middel:
- Share Project :

